Like Nobody Else - Del 6

2011-12-30 | 01:39:31
Detta har hänt:
She likes me. Sarah likes me, that's awsome. I was looking at Sarah and then she looked at me and said;
- What?
- Nothing.
- Have I messed up my makeup?
- No haha.
- Sarah. I wanna do something.
- Like what?
- This.

I kissed her. The perfect kiss ever. im inlove with Sarah, no doubt at all.
- Sorry.. I said.
- No problem, I liked it. and then she kissed me again.

Nialls perspektiv:
We wer looking at the movie A walk to remember and because it's so sad i cried. Is it gay? No it's not.. right?
I looked at left and then I see Zayn and Sarah making out, haha hell yeah. I mean he likes her alot and I guess she likes him to. I was hungry after the movie.
- BooBear, IM HUNGRY.
- We just ate.
- NO, IT WAS ABOUT 2 HOURS AGO, AND ZAYN AND SARAH IS MAKING OUT.
- Shut up Niall.
- Sorry Zayn. Sarah don't blush.
Emelies perspektiv:
Haha Niall skämde ut Sarah och Zayn. Där satt de och kysstes. Lite gulligt för jag vet att Sarah verkligen gillar honom. Det började bli lite sent , klockan var ju liksom över midnatt så pratade med Sarah på svenska.
- Sarah, ska vi börja röra åt hemåt? Det börjar bli lite sent.
- Ja det tycker jag också.
- Baby, what are you talking about? Sa Zayn till Sarah.
- Eeehm.. Baby? Sa hon chockat.
- Sorry.
- No problem sa hon glatt.
- So what did you guys talk about?
- Well we are wondering about go home, because it's over midnight.
- Why can't you girls sleep here? Sa killarna.
Jag och Sarah tittade på varandra och nickade. Då sa Sarah;
- Great! But..
- But what? Frågade Niall.
- We don't have our clothes. We don't have anything with us.
- It's okay I can drive you to your apartmant.
- Thank you BooBear.
- No problem girls.
BooBear skjutsade hem oss där vi tog våra tandborstar, lite smink och kläder vi ska sova med plus kläder vi ska ha imorgon. Sen tänkte jag och Sarah vara lite snälla mot killarna så vi köpte med oss lite mat från Mcdonald's, drickor, muffins och milkshake tills senare. Vi köpte också massa godis och chips. När vi kom in så satt alla killar och titta på något på TV. När vi kom in så möttes vi av en glad Niall.
- FOOD.
- Haha, Niall how did you know? frågade jag
- I got a nose you know. sa han och vi alla skrattade.
- Hey guys, look what we got. Sa vi.
- Girls, you didn't have to. sa Louis.
- But we wanted to, you guys are letting us sleep here over the night.
Vi satte oss och åt, vi liksom tjockade oss på soffan. Sen kommer Harry och säger ''Emelie, jag kanske är kär i dig.'' Jag blev chockad, Sarah blev chockad. Killarna sa ''aaaaaw'' Jag blev glad och hoppade upp på honom. Jag haade mina ben runt hans midja och vi kysstes. Vår första kyss och den kunde inte ha blivit mer perfekt.
Sarahs perspektiv:
Han sa det till henne. Att han kanske var kär i henne. Och hon hoppade upp på honom och de kysste varandra , det såg så gulligt ut. Jag satt i Zayns knä och han hade ena handen på min höft och den andra handen va sammanflätad med min. Sen var jag tvungen att gå till balkongen så jag sa det.
- I gotta go to the balcony.
- Why? frågade killarna.
- Gotta take a smoke.
- Oh hell no donky, you're absolutly not. Sa Louis.
- But I have to.
- No, you don't.
- Whatever..
- Babe, why do you smoke?
- Personal..
- You know that you can talk to me if you want to.
- I know.. But.
- You don't have to.
- I think I'm gonna sleep now, I  mean it's 3 o'clock.
- Yes, I think so too. Sa Zayn.
- Wanna know where you gonna sleep? Frågade Zayn mig.
- Yes sure.
Vi gick till ett sovrum med en dubbelsäng, han sa att jag kunde sova med honom i den och ja, man kan ju säga att jag inte tvekade en sekund på det. Vi gick och borsta tänderna, och jag bytte om till shorts och ett linne och han sov med kallingar. Hans magmuskler, dreggel.
- You like what you see? frågade han och blinkade.
- Haha yes I do. svarade jag.
Vi la oss i sängen och han pratade om personliga saker i familjen, hans liv och lite andra saker. Så jag kände mig lite taskig över att jag inte berättade varför jag började röka. Så jag sa;
- Zayn.
- Yes?
- You asked me why I started to smoke, right?
- Yes.
- Well I lost my little brother when I was 7. And after that happend I started to smoke. Alot, everyday. Everyday I maybe took 15 cigarettes. I was drowning my sorrow in smoking. And I still do. I can't quit. But i want to.
- I'm so sorry Sarah, I didn't know.
- It's okay, really.
Efter det började jag känna att tårarna ville komma fram , jag försökte att hålla tillbaka tårarna men det gick verkligen inte. Han höll om mig och sa att det var okej, att allt skulle ordna sig. Han kysste mig , först en liten kyss sen blir det mer passionerande kyssar.
- I love you. sa han tyst och kollade på mig.
- Zayn, i don't know if i'm ready to say that. I've been hurt to many times to say that now.
- It's okay sa han med ett litet leende.
- Im so sorry.
- Don't be. sa han lite ssnabbt.
Jag la mig över honom på sängen och började kyssa honom. Han la sina händer på min midja och började kyssa mig passionerat. Jag berättade hemligheter för honom och tänkte. Fuck that. Jag är i förälskad i honom.
- I love you more than you can imagine. sa jag medans jag kollade in i hans ljusbruna ögon.
- But you said..
- I know what I said. And i regret it. I love you Zayn.
- I love you to Sarah.
Sedan somnade vi båda.

Jag vaknade av att pussade mig på pannan.
- Where are you going? frågade jag.
- To the kitchen. Wanna come?
- Yeah sure.
Ingen var uppe så vi tänkte fixa frukost till de andra , så det fick bli pannkakor. Vi bestämde oss för att väcka de. Så vi hämtade glas med vatten och gick upp till deras ovrum och hoppade på deras sängar medans vi hällde vatten på de.
- What the fuck guys?
- Hahah Harry, sorry.
- You really didnä't need to do that.
- Oh yes we did. svarade jag
Vi gick sedan ner till köket där vi alla åt och sen gick vi ner till deras pool och pratade lite medans jag tog en cigg. Louis kollade lite sur på mig men jag berättade för honom varför jag började. Så han backade lite och lät mig röka. Efter ett litet tag fick jag ett sms av Sandra där det stod;
''Hej bruden, det är jag Sandra. Har du och Emelie lust att ha en filmkväll? :)''
- Emelie, Sandra just texted me. She asked if we could have a movienight.
- Yes, sure.
- Buut.. Babe I wanted to be with you tonight. Sa Zayn.
- Well I can ask if you guys can come with us.
- Great. Sa killarna. Så jag skrev till henne;
''Sandra, vi är med ett par killar just nu. Och de undrar om de kan vara med på filmkvällen. Det finns en singelkille ;)''
''Haha men ja absolut. Hos er runt 9? :)''
''Perfekt :)''
- Guys you can come along. Our place att 9.
- Okay.
Vi alla satt och prata tills klockan 7, sen skjutsade Louis hem oss. Jag fick en hejdåkyss av min sötis Zayn och Emelie fick av sin Harry.
Sandras perspektiv:
Jag skulle träffa Sarah och Emelie ikväll. Skitkul kommer det bli, plus några killar. En singelkille. Vem var han? Det var allt jag tänkte på. Bestämde mig för att sätta på musik. Självklart blev det One Thing av 1D. Sen började jag att sjunga med;
- So get out get out get out of my head. And fall into my arms instead. I don't I don't I don't know what it is. But I need that one thing. And you got that one thing. Sen knackade det på min dörr.
- VAD?
- Sandra, jag vill också sjunga. Jag älskar One Direction. Sa min lillasyster Jennifer.
- Men kom in då. Sa jag surt.
Sen började vi att sjunga alla deras låtar tills mamma kom in i rummet och sa att vi skulle äta. Klockan va runt halv 8 så var rätt hungriga faktiskt. Jag åt, sen gick jag upp på mitt rum och dreglade över Niall. Niall James Horan. Hans blonda hår, hans irländska bakgrund och hans irländska accent. Han är snygg och söt. Ville verklige träffa 1D. Men inte skrika utan vara som en cool brud. Vad tänker jag på? Känner mig konstig.. Tiden gick snabbt när jag tänkte på honom, så klockan var halv 9.
- Mamma kan du skjutsa mig till Sarah och Emelie? Vi ska ha filmkväll och några killar kommer också. Btw, har vi lite godis eller nånting?
- Ja, självklaart. Kom så åker vi. Mamma skjutsade mig och när jag kom knackade jag på dörren.
- Hej Sandra! Skrek tjejerna.
- Hej brudar! Sa jag med ett stort leende.
- Vart är killarna?
- De kommer om en liten stund. Vi kan lyssna på One Direction sålänge.. Om du gillar de?
- OM JAG GÖR? Skrek jag. Niall är ju helt klart min, haha. Önskar jag. Sa jag.
Tjejerna tittade på varandra och log.
- Ja, Niall gillar dig också. Sa Emelie.
- Haha, han känner inte ens mig och det finns ju så många andra tjejer, varför välja just mig?
Då kom killarna.. Kunde inte tro mina ögon, jag stod säkert där som ett fån och bara stirrade på de.
- Hey. Sa Liam.
- Hey.. Sa jag lite tyst.
- So I guess you know who we are? Sa Niall med ett leende.
- Yes, my boyfriends.
- I mean..
- Haha that's cute. Sa Zayn som kom fram och kramade mig.
Bra, att jag skulle skämma ut mig, just nu. Perfet tillfälle tänkte jag lite surt. Alla kramade Sarah och Emelie, förutom Zayn som kysste Sarah och Harry som kysste Emelie.
- Are you boyfriend and girlfriend? Sa jag lite chockad till tjejerna.
Tjejerna var tysta medans killarna sa ''if they want to''.
- Omg, really? Sa tjejerna och kysste killarna.
- Well, we love you.
Aaaw de var så söta. Sen märkte jag en sak. Niall kollade på mig och log eller? Inbillande jag mig bara? Men ädå så tänkte jag att Niall James Horan och Sandra Veronica Bergman passa bra ihop. Det var liksom gulligt på något sätt sen säger Niall det han är känd för;
- I'm hungry!
- Haha well eat some candy then. Sa jag och gav honom godispåsen.
- I love you.. ehm..
- Sandra.
- Oh, i love you Sandra. Sa han med ett leende och kom fram och kramade mig.
- Weell let's watch a movie then. Sa Louis.
- What movie?
- Honey 1 & 2. Frågade jag lite tyst.
- Yeah , that's really good dance movies. Sa han och blinkade till mig.
- Btw Sandra, don't be scared. We won't bite you sa Louis och kramade om mig.
Vi satte oss i deras vardagsrum, Harry bredvid Emelie, Zayn bredvid Sarah, jag bredvid Niall och Louis satt på Liam och började pussa på honom. Bromance sa jag lite tyst. Men antingen för högt för då sa Niall;
- Cute right? ;)
- Oh, did you hear me? Sa jag och rodnade.
- Just cute. Sa han och tog min hand.
Jag kunde inte fatta att jag var i samma run som killarna och att Niall höll mig i handen, i just det ögonblicket höll han mig i handen och ingen annan. Vilken känsla.
Efter ett litet tag så började jag känna mig bekväm, det var inte lika pinsamt som i början. Vi hade kommit till Honey 2. Där tjejen Maria och killen Brandom kysser varandra i danssalen. Jag tittade på Niall och han tittade på mig. Han böjde sig fram och kysste mig. Jag kysste tillbaka och där satt vi och kysstes. Han kysste mig. Just mig. Jag tog min hand genom hans hår, hans blonda underbar hår. Allt kändes perfekt.
Nialls perspektiv:
She was beutiful, really beutiful. I just had to it. So i did. I kissed her and it was perfect. She took her hand through my hair and i took my hands on her waist. Her name was Sandra, Sandra Bergman.
- Wow, you can kiss. I said.
- Haha, i was about to say the same to you.
- Sandra, can i please get your number?
- Sure!
She gave me her number and i said thank you. Then we continued to watch the movie

Skulle skriva den här delen igår men då försvann såklart allting. Folk vill verkligen att jag ska blogga och jag blir verkligen glad då och ni som kommenterar. Var snälla att skriv namn :) Jag vet att Louis och Liam inte är med så mycket men ska försöka göra så att de är med lite mer:) Kommentera mer! :D

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Sandra

Aaaaaahh, I wish... Jag sitter typ o bah ''Vad gör jag?! omg Sandra, va i helveteee..! Haha, asbraaa :) <3

2011-12-30 | 22:49:08
Postat av: Emelie

Super bra! :) <3

2011-12-31 | 00:59:21
URL: http://emelieelven.blogg.se/
Postat av: Celilne

älskar hela novellen! :D satt och log hela tiden, oh how i wish, that it was me ♥

2011-12-31 | 14:54:34
URL: http://celineangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0