Like Nobody Else - Del 5

2011-12-29 | 20:13:47
Detta har hänt:
- Guys!
- Yes Harryboo?
- I told the girls that they can come over for a movie night tomorrow? That okey?
- Yes ofc. Zayn said with the biggest smile.
- And Zayn I told them that you and me can pick them up at 8 o'clock at Milkshake city.
- I'll be there. He said.
And just for fun I said.
- I think I love Sarah..
- NO! Harry you're my bro, but Sarah is mine!!
- Haha man I'm kidding.
And then we all laughed at him.
- Tell the girls that they gotta bring carrots to me! Louis said.
- What? Noo i can't tell them that.
- Well then they not welcome he said.
- Haha , well okey then.
''Girls, you gotta bring carrots to Louis.. Or you're not welcome here he said.. x''
And then she answerd. ''Haha Louis, ofc we'll buy some carrots x''
- Louis they said okey!
- Yeeeeah. he answerd.
Sarahs perspektiv:
Imorgon skulle vi träffa killarna, Harry och Zayn skulle möta upp oss i Milkshake city. Och så skulle vi köpa med morötter till Louis annars var vi inte välkomna, haha han är så rolig. Jag och Emelie kollade på TV en liten stund sen började det bli lite sent så vi bestämde oss för att sova. Vi sa godnatt till varandra, borstade tänderna sen gick vi och la oss.
Jag vaknade av att jag hörde ljud från köket, försökte somna om men det gick såklart inte..
Jag går in i köket och då ser jag Emelie som ligger på golvet och skrattar.
- Klumpiduns. Vad hände?
- Haha, jag vet inte.
- Hur mycket är klockan? Frågade jag.
- Halv 12..
- HALV 12? Oj.. När vaknade du?
- För ett par minuter sen bara. Vill du ha frukost?
- Ja tack. Svarade jag.
Vi åt ett litet tag framför TV:en. Vi satt oxh pratade en stund sen bestämde vi oss för att gå ut och handla lite kläder och lite smink.
Jag bestämde mig för att ta på mig ett par jeansshorts med ett pösigt linne och Emelie tog på sig jeansshorts med en tshirt där det står ''Wanna be my boyfriend?'' Har alltid tyckt att den tröjan var gullig.
- Let's rock this town!
- Sarah.. Vi ska shoppa inte festa.
- Men förstör inte ..
När vi hade shoppat lite så gick vi in på Espresso House. Det var inte sån stor kö, Emelie gick och satte sig medans jag beställde. Det var en tjej framför som beställde ,  sen blev det min tur och precis när jag tagit emot våra drickor så kommer ett gäng killar och råkar putta mig så jag häller allt över tjejen. Sen kommer Emelie och säger;
- Sarah, vad hände?
- Ett par killar puttade mig så jag råkade hälla allt över den här tjejen.
- I'm so sorry.
- Det gör inget sa hon och log.
- Svensk? Sa vi båda helt chockade
- Haha ja. Flyttade hit för ett par veckor sedan.
- Låt mig köpa en ny tröja till dig.
- Det gör inget.
- Det gör inget? Jag hällde nyss latte på dig. Kom följ med här.
Jag köpte en tröja till henne och sen satt vi alla i Espresso House och pratade lite. Hon hette Sandra och var 14 år. Hennes föräldrar hade fått jobb här så de flyttade hit. Vi alla bytte nummer sen sprang jag och Emelie hemåt. Klockan var redan 4 så när vi kom hem så sprang vi båda in i våra badrum och duschade. Sen när vi kom ut så fixade vi fram kläder till varandra, jag plattade itt hår, tog ett par drag med mascaran sen bytte jag om. Det fick bli ett par ljusblåa jeansshorts och en 1D tröja med killarnas ansikte på, för att vara lite rolig. Emelie tog på sig ett par mörka jeansshorts och ett linne. Klockan var ca 7 när vi blev klara, så vi bestämde oss för att sitta vid datan en liten stund och snacka med våra kompisar i Sverige. Vi stängde av datorerna vid kvart i 8, så vi tog på oss våra skor och sen började vi promenera sakta till Milkshake city när Emelie får ett sms där det står ''We are there now :)x'' Så vi skyndade oss lite och där ser vi killarna. De snygga Harry och Zayn. Vi gick fram och kramade de. Sen så gick vi in i en affär och köpte morötter till den underbara Louis. Sen började vi gå hem till killarna. Jag pratade mest med Zayn som frågade om mitt liv. Och varför jag flyttade hit. Såklart ska det pinsammaste hända mig.. Så jag ramlade.
- You're okay? frågade Zayn.
- Oh.. Haha yes i am. This is someting that happens to me all the time. Just get use to it sa jag och blinkade.
- Haha well I guess so.
- We're here now. sa Harry.
Vi gick in, vi tog hissen till våning 5, där de bodde som också var längst upp.
Killarna öppnade dörren och Liam, Louis och Niall sitter och spelar videospel.
- Guys we have company!
- Mmh.
Sen går Zayn fram till de och slår de på huvudet..
- What the hell? Dude, what was that good for?
- Louis. We have guests sa han och pekade på oss.
- Oh, we're sorry. Sa Niall och gick fram till oss.
Louis stirrade på oss och sa;
- I hope you got the carrots with you..
- Haha yes ofc we do. Sa jag och Emelie nästan samtidigt.
- I love theese girls. Sa han och log.
- We love you to BooBear.
Vi satte oss sedan i vardagsrummet och precis när vi skulle äta godis och titta på filmen sa Niall;
- I'm hungry.
- Weall eat then? Sa Liam.
- Not candy.. Real food. Like pizza. Sa han i ett stort leende.
- Haha Niall pizza is not real food. Sa jag
- So what? It's pizza.
- I can order if you want to?
- Sarah, you're the best.
- Haha it's okay.
Jag beställde 3 pizzor. Hawaii, kebab och en med bara ost. Efter ett litet tag kom pizzan.
- I'll get it. Sa jag. .
- No you don't need to. Sa Zayn.
- But i want too.
- Why?
- You guys invited us so that's the least I can do.
- Thank you Sarah.
- No problem.
Jag betalade, hämtade dricka sen satte vi ooss ner i vardagsrummet och åt medans vi kkollade på Love actually. Harrys favoritfilm.
Zayns perspektiv:
Sarah didn't need to pay the pizzas but she did.. anyway. She and Emelie are such cool girls. It doesn't feel like they are fans. It feels like we are.. friends. Old friends. I was sitting beside Sarah and when we ate our pizzas we sat and continued the movie Love actually. And when it was over we wer watching A walk to remember. Damn I love that movie. But i always cry , becauuse it's a sad movie. When we came to the part when the girl tell her boyfriend that she has leukemia Sarah started to cry. Me to but I didn't wanna show it until Sarah asked me;
- Zayn, are you crying?
- No.
- It's okay if you are.
- Okay I'm crying.
- Aw , that's cute. She saiid and gave me a kiss on the cheek.
- I gotta tell you something Sarah.
- Sure, what?
- I think I.. like you.
- Really?
- Yes.
- I like you to.
- Really?
- Haha yes I do.
She likes me. Sarah likes me, that's awsome. I was looking at Sarah and then she looked at me and said;
- What?
- Nothing.
- Have I messed up my makeup?
- No haha.
- Sarah. I wanna do something.
- Like what?
- This.

Hm... Vad ska han göra? Tror nog inte att det blir mer ikväll. ♥

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

As bra meer!!

2011-12-29 | 21:17:04
Postat av: Celilne

He's gonna kiss her.. ;) Älska! :D

2011-12-29 | 21:43:22
URL: http://celineangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0