This wasn't just a dream - Del 89

2012-05-21 | 21:30:00
Detta har hänt:
-The doctor is checking up on him. He fainted when he heard the voice mail.
-Call me when he's done. He' s a sissy !!
Vi la på. Nu var Miranda lugnare.
-Vem pratade du med?
-Liam.
-kommer Harry?
-Ah men det är traffik gumman. Ja jag ljög men vad skulle jag säga?...


Dr-alex-karev_30427_1_large
Harry's perspektiv

Hur kunde jag svimma. Nu var det doktorer runt om mig som kollade om jag kunde sjunga. 
-I can't sing !!
-Why are you feeling something?
-Miranda is in the hospital, the baby is coming. I have to go.
-But. ..
-I can't be here, sa jag och ställde mig upp.
-Are you going to her? frågade Niall
-I'm coming with you ,sa Zayn
-You two go, we'll tell the fans what's happening then we'll come after the consert.
Jag kramade om grabbarna och jag och Zayn sprang. Vi hoppade in i en taxi och den körde iväg. 
-San Andrew's hospital, fast please
-Okey sir. 
-How are you feeling Harry?
-I don't know, I'm so exciteed and happy. But I'm kind of scared 
-I Understand. I'm super exciteeed. why scared
-She's going to give birth to my child, I'm going ot be a father. What if something goes wrong?
-Everything will go great. Let us just get there in time. Jag tog upp mobilen och ringde Jasmine. Hon svarade direkt.
-HARRY
-Yes, how is she? 
-She's okey. Her contractions is closing up. Where are you?
-We're on our way.
-JASMINE IT'S HAPPENING AGAIN.
-She has dialeted 7 cm, hurry up ! 
-Can I speak to her.
-ehm sure. at your own risk, sa hon och gav telefonen till Miranda.
-HARRY IS THIS YOU!?
-Yes sweetheart I'm on my...
-You aswhole, why did you do this to me, sa hon gråtandes
-Miranda...
-I'm going to punch you when you come! PLEASE COME SOON.
-I'm on my way. I'm there soon.
-I Need you Harry. Sedan tog Jasmine telefonen
-Well don't be sad, anger is a part of everything.
-I know, it's okey. tell her I love her and that we'll be there soon.

Jasmine's perspektiv
Nu har vi varit på sjukhuset i 3 timmar. Enligt läkarna så går hennes process väldigt snabbt vilket är bra, eller? 
-She's dialated 8 cm now. You're soon there sweetie, sa doctorn. Palla kalla henne söta ord -.-
-Okej, sa Miranda irriterat 
-Is your husband coming?
-My boyfriend is on his way,svarade hon surt.
Hon hade pratatat med Harry. Hon hotade honom lite och skrek lite annars var det lugnt. Hennes sammandragningar var nu 3 minuter mellan varandra. 
-Jasmine jag kommer dö!
-du behöver bedövningen!
-NEJ inte innan Harry kommer !!
-men han kanske inte kommer i tid!
-JO DET SKA HAN GÖRA!
-okej, gumman
-få mig på andra tankar göra något Jasmine.
Jag satte mig bredvid henne och masserade hennes rygg. Jag berättade historien om henne och Harry.hur pojken vart kär i tjejen direkt när han såg henne. Men hon var tillsammans med en annan kille, som gjorde ett stort misstag. Hon var med om en olycka och mindes inget. Hon föll då för pojken. och så började deras kärlekshistoria. 
Jag tror et hjälpte ite för när hennes sammandragningar kom så höll hon igen och lyssade på mig. När jag var klar så log hon.
-Var är han, sa hon tyst.
-Han kommer komma.
-Tänk om han inte kommer i tid, sa hon
-Han kommer i tid, jag lovar.
Tänk om han inte kom i tid. Jag kunde inte sluta tänka på det. Måste hon föda sitt barn utan honom.  Han kommer få ångest...

Zayn's perspektiv
Taxi resan var seg, vi visste inte vad och hur vi skulle göra för att komma fram. Harry satt bredvid mig och svetten rann fårn hans panna. Han var nervös och stressad. Han kommer bli en pappa, jag komemr bli en ''farbror''. Ett leende bröt fram. Miranda min lilla Miranda ska bli e mamma. Hon kommer bli den bästa. Allt som har hänr. VI har alla gått igenom mycket tillsammans. Jag måste ringa mamma och hennes föräldrar.
-Muum?
-yeah honey, 
-Where are you?
-I'm at Miranda's place.
-Okej put the phone on speker
-hiii Zayn
-hiiii mr and mrs Brown
-What's up, is everything okej?
-Miranda is at the hospital,the baby's coming!
-Now, We're not there, sa mrs brow och hon grät.
-Is Harry with her?, sa mamma
-No we are on our way. We just found out in the middle om the consert.
-Harry are you okej?
-Yes, I'm nervous, sa han
-Everything will be great. We'll take the first plane to London. se you soon, baby.
Bra nu kommer dem. Miranda kommer bli så glad!
-Harry call your parents. Han tog fram mobilen. Han skakade. Jag tog den ifrån honom ochr ingde upp. Sedan pratade han med sin mamma. Även hon grät. dem var glada. 
-They'll take the first plane to London, sa han och log 
-ARE we THERE YER ?
-soon soon sir.

Miranda's perspektiv
Mitt hjärta dunkade så fort nu, jag svettades och jag ville har Harry vid min sida. Han måste komma.
-Do you want the anesthesia?, sa doktorn
-No not before Harry comes
-But if his late, we will not have time. You'll be to far ahead. 
-Please just wait a little more.
Vi väntade och väntade.
-What if he wont show up in time sa jag
-He will, sa Jasmie
Ännu en gång kom sammandragningarna nu varje tre minuter. Jag villa hoppa ut från fönstret. DEt hr är det värsta som hänt mig.  
-It's now or never miss, this will help a lot. Jag ville inte ta något innan Harry kom men jag hade så ont. Vad som helst som kan lindra det här. 
-okej, just do it.  Jag satte mig upp. Den här sprutan sticker en vid svanskotan. Jag som är så rädd för nålar.
-Wait, i Just have to breath.
-Let's do this before the next contraction,sa han
-Just breath honey, sa Jasmine. Nålen stacks in och jag bet ihop. Det här gjorde jävligt ont. En tår rann ner för min kind. Precis i den sekunden öppnades dörren...


skerv ett till inlägg för idag bara för att inläggen har varit rätt korta idag :) Imorgon kommer nästa klockan 09:00
Vem kom? Hur kommer det gå? Kommer något gå fel? Vad tror ni det blir för kön? Kommentera

Ni som har Facbook skulle varajätte kul om ni gick in och gilladedenna grupp, fortfarande awkward att be er göra det men det skulle betyda. Jag kommer kanske göra en ny cover imorgon. Vill ni att jag länkar den gär på bloggen? KLICKA HÄR så kommer ni till gruppen. pliiz <3

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Hanna Styles

Så himla muddaflippin braaaaaaaaaaa som vanligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror att det kan vara en doktor oc kanske att det blir en tjej... Kan den heta Hanna då? Nämen vänta. Harry vill ju att hans första dotter ska het Darcy. Glömde ^-^

2012-05-21 | 21:51:46
Postat av: Wilma

Det är säkert Harry och zayn som kommer, och antagligen kommer något gå fel, och jag tror det kommer bli en tjej som ska heta darcy! Fast det vore så gulligt med en liten pojke som skulle heta mason:'))

2012-05-21 | 21:57:22
Postat av: Anonym

gud va bra!!!! seriöst den här bliggen är heeelt jävla fucking underbar!!!!

2012-05-21 | 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0