This wasn't just a dream - Del 85

2012-05-20 | 13:31:03
Detta har hänt:
-Okey I'll go, sa jag tillslut och Miranda kramade om mig. Cornelia och Ida såg så glada ut och de började sjunga ''jasmine is coming , jasmine is coming''. Jag tog up mobilen och berättade för Zayn. Han var verkligen glad. Men jag var fortfarande oroig för Miranda. Som dem sa jag kommer ringa henne hela tiden. Jag ska på konserten tänkte jag och ett lenede bröt fram...

Tumblr_lw4ji31q721qhcd6po1_r1_500_large
Nästa dag


Zayn åkte iväg på morgonen . klockan sex ska jag och tjejerna vara där- Vi ska gå backstage och vara med killarna. Sedan klockan åtaa börjar själva konserten. Jag hade lite dåligt samvete att Miranda inte skulle gå men hon ville verkligen att vi skulle gå. Om hon ringer mig och säger att jag ska komma då kommer jag direkt. Jag åkte till Miranda och fixade mig hos henne. 
-Du ser så vacker ut! Ta den här koftan, den passar perfekt.
-Taack så mycket älskling
Cornelia och Ida kom och de såg så fina ut. Nu var det dags att åka.
-Thank you Miranda!
-omg OFC, tell Harry how much I would've love to be there. 
-Sure.
-You girls looks stunning. Now have fun and If you're on tv say hi to me. I'll be watching.
Jag och tjejerna åkte mot arenan och vi gick in.
-Zaayn, ropade jag och kramade om honom
-Hi babe, 
-I'm soo exciteed.
Jag såg på Harry att han verkligen ville ha Miranda med sig men det var han som sa att hon inte skulle komma. Jag höll med det är säkrare hemma. Hans telefon ringde och hans ansikte lös upp, Miranda antar jag. 

Miranda's perspektiv
Tjejerna åkte, jag var helt ensam. Vad skönt. Jag tappade upp ett varmt bad, med olja och ljus . 
-This is so relaxing, sa jag för mig själv. Jag låg där ett tag. Sedan gick jag upp. Satte på mig min blåa mjukisdress. Jag gjorde en sallad. Jag ringde Harry och pratade med honom.
-Hi honey
-Miranda Hi babe
-Are you exciteeed?
-Yeah, I'm a bit nervous.
-Don't be you're great. I just wish I was there.
-Your voice is claming, So do I. sa han vi pratade lite till och sedan var dem tvugna att byta om.
-I'll watch you on tv. love you
-love you to , och vi klickade. Jahapp om ca 1 timme så börjar allt. vad ska jag göra. Jag smsade lite med Jasmine. Jag åt min sallad, städa lite. Nu var det dags. Jag satte mig och började kolla. Killarna kom upp  på scenen. De sjäng WMYB. Sedan pratade de. De berättade att deras tjejer var där och de filmande Idaoch Cornelia. De gjorde som jag frågade. De vinkade och mimade Hii miranda.  Men var var Jasmine? toa eller något säkert. Sedan berättade Harry att jag här inte var. Men han hälsade att han älskade mig jätte mycket och det gjorde resten av grabbarna. Sedan sjöng de One thing. Jag satt där och sjöng med till alla låtar, jag var så glad och stolt.  Sedan började det göra ont igen.  Sammandragningar?...

kort inlägg Var är Jasmine? Vad händer med Miranda? Kommentera
Nästa inlägg kommer imorgon klockann 12 :D


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0