This wasn't just a dream - Del 84

2012-05-19 | 12:52:54
Detta har hänt:
-Hii babe, sa hon och vände sig om. jag släppte min väska, sprang mot henne och kysste henne. 
-Wow, what was that for, sa hon och log. Hennes händer var runt om min nacke.
-I love you, I'll do that everyday.
-and I love you too. Hon kysste mig
-Harry I think I'm...
-I love you so so much and I want us to stay together . I want to be with you forever
-So do I, sa hon och hennes leende kom fram igen.  Mitt hjärta började slå snabbare. 
-But Harry I have to tell you somehi...
-First I want to ask you something
-What?, sa hon frågsamt.
-Will you....


532747_366936380014009_305191779521803_1058813_1218505256_n_large
Sade jag innan jag sakt började gå ner på knä men vart störd av detta.
-What's up guys. the door was open, sa Jasmine.Jag sträckte snabbt på mig.
-Hi Jasmine, what are you doing here, sa jag irriterat
-Did I interupt somethign?
- No...No you didn't, I was just telling this lovely woman how much I love her. Ännu en gång så förstördes vårt moment. Tredje gången....
-What was it you wanted to ask me?
-Oh nothing important, sa jag och viftade med handen.
-Okey then let's eat pas....aoooj. it's back, sa hon och hon började andas snabbt
-What's happening?
-I came as fast as I got you text. are you having the baby now? sa Jasmine Vad sa hon? Are you having...
-Having... having what ...
-I don't know, I think so,  aaoh sa hon och hon andades hastigt.
-what ?think think what? now? today.? baby . now. how?, daddy, mommy. we?... stammade jag ur mig
-Let's go to the hospital..., sa Jasmine och tog tag i henne. Vad är det som händer. Ska jag bli pappa idag !!

Miranda's perspektiv
-It's just a false alarm. sa doktorn
-A false alarm? But I felt the contractions .
-It's just pre contractions it can happen days or weeks before the delivery. It's totally normal. 
-But how do we know when the real thing happens?, frågade Jasmine
-Her water will break and the contractions shall be every five minutes. When that happens you'll come in.
Han gav mig  några papper att läsa sedan åkte vi hem igen. Zayn hade ringt min mobile flera hundra gånger Jag ringde upp och berättade allt. Han var lättad eftersom att han ville vara med mig när allt hände. Jag fick flera sms av Cornelia och Ida. Jag berättade vad som hade hänt för dem. Vi åkte hem, Jasmine åkte för att umgås lite med Zayn. imogon skulle  dev ara borta hela dagen igen, samma på konsert kvällen. Jag åkte hem med Harry. han sa åt mig att ligga och ta det lugnt. Men det ville jag itne jag ville ligg ai hans famn och bara krama om honom. 
-I'm fine Harry, it was only a false alarm
-I know but...
-No but's. I feel great. let's just eat then go to bed and cuddle up, sleep and tomorrow you'll rock it. Vi åt mat sedan bytte vi om och lade oss i sängen.
-It's the last day before the consert tomorrow, are you nerveous?
-Well kind of. It's a huge arena and it's going to be full!
-You guys will do great, you are amazing,  super talented and so handsome. the people will cheer and sing your songs. I just wish I could be there.  Han såg lättad ut u början.
-So do I, but it's for your safety honey.
-Yeah i know but I want to be there for you
-I know you are there for me always, sa han och kysste mig.
-and I feel bad for Jasmine, she's been with me always. She's giving up the consert to be with me.
-She's an amazing person, sa han
-She really is...
-I told Ida and Cornelia to take hundreds of photos. They said they could stay with me too but they haven't seen much of your consert so I told them no. I want them to go and have fun.
-You are so sweet... sade han. Jag lade mitt huvud på hans bröst och han kramade om mig.
-Goodnight sweetheart and goodnight my wonderfull baby, I love you viskade han
-Goodnight Harry, you are the love of my life, sa jag innan jag slumrade till.

Jasmine's perspektiv
Ännu en morgon vaknar jag upp utan Zayn och inatt måste han vila. Imorgon är det dne stora konserten. Så det betyder att jag kommer vakna upp utan honom imorgon också, tänkte jag ledsamt. Men efter det så är han min bara min!! Vad ska man hitta på idag då? Jag reste på mig, åt frukost, bytte om sminkade mig lite och precis när jag tänkte gå ut så började regnet ösa ner. Great, tänkte jag för mig själv. Jag ringde upp tjejerna och de kom. Först kom Miranfa och sedan Ida & Cornelia.  Vi satte oss ner och hade en tjejdag.  Miranda hade tagit med sig nagelack. Ida & Cornelia hade fixat spa kit.
-This is going to be a relaxing day, sa Ida
-I need that, believe me, sa Miranda.  Vi satte oss ner i vardagsrummet. alla med varsinn mask på ansiktet. Vi målade varandras naglar och bara låg där och vilade. Timmarna gick och vi pratade på.
-Okje this question is a little forward but have you guys done it with Niall and Liam?, frågade jag.
-Yeah, sa Ida ohc log sött
-no, I'm not ready yet, sa Cornelia
-Good, don't do it if your not ready, sa miranda.
-Are you guys excited for the big consert?
-Yeah I'm really exciteed, I'm so happy for the boys, sa Cornelia
-So am I, but it's such a bummer you guys aren't coming, sa Ida med en ledsen ton
-Yeah i know, sa Miranda och kollade på sin mage
-We'll watch it live.
-Jasmine listen to me! Do you want to go?
-Yaeh I do, but I can't leave you.
-Jasmine I can handle it. I'll sit down eat some Ben n' Jerry's and watch it live.
-I don't know, I judst feel mean I can't jus...
-Just leave your phone on and I'll call If O feel alone or whatever. I'm fine beliebe me.
-Miranda!?
-Yeah Jasmine you should come,sa Cornelia
-For Zayn, sa Miranda
-We'll call Miranda every 15 minutes to check up on her, sa Jasmine
-whatever you want but I can take care of myself honey. Please go.
-Okey I'll go, sa jag tillslut och Miranda kramade om mig. Cornelia och Ida såg så glada ut och de började sjunga ''jasmine is coming , jasmine is coming''. Jag tog up mobilen och berättade för Zayn. Han var verkligen glad. Men jag var fortfarande oroig för Miranda. Som dem sa jag kommer ringa henne hela tiden. Jag ska på konserten tänkte jag och ett lenede bröt fram...

JA Zayn kommer bli så glad. Stackars Harry han misslyckas alltid med sitt frieri! sorry för att inlägget kom lite sen. Men jag har haft fullt upp idag och Sarah med. Puss 

KOMMENTERA

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Åhhhh så sjukt bra!!!!!!!!!!!!!

2012-05-20 | 10:23:57
Postat av: Anonym

sjukt bra!!!

2012-05-20 | 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0