This wasn't just a dream - Del 78

2012-05-14 | 18:18:00
detta har hänt
-WHAT DO YOU WANT ME TO DO, skrek hon tillbaka. hennes ögon var fyllda med tårar. 
-FORGIVE ME, skrek jag. ALLT är mitt fel
-I SAID I DO
-BUT YOU DON'T MEAN IT, skrek jag tillbaka och hon gick in i sovrummet. 
jag sprang efter. Hon satt på sängen och när hon såg mig torkade hon bort sina tårar. 
-Miranda What do you want me to do forgive.
-I-I told you I did whatever makes you happy
-But you didn't mean it, You just said it. I want you to mean it so we can be happy... sa jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte.Hon reagerade inte. Hon puttade mig INTE undan.

556949_3638091463795_1019500825_3311594_893014322_n_large-I just want your forgiveness, sa jag


Miranda's perspektiv
Han kysste mig och jag kysste tillbaka. Jag kunde inte sluta. Hans läppar mot mina. Det var så det skulle vara. Sedan slänges vasen och glaset. Vad höll vi på med. Jag gick in i rummet när jag kände att tårarna skulle komma. Jag vill inte att han ser att jag gråter. Han kom efter mig och han tog bort slingan från mitt ansikte. 
-I just want your forgiveness, sa han. 
-Harry.  Do you know ho much my heart broke when I saw those pictures, en tår rann ner för mig kind. Fan ville inte gråta...
-I know and believe me I feel more than low. I feel mor than a creep, more then a jerk more then a...
-Enough, sa jag
-I made a huge misstake, that was wrong of me. jag tittade inte på honom
-please Miranda just look at me.
-I'm sorry for everything Please forgive me, just forgive me. I'll prove to you that I'm not that kind of guy. I'm going to prove that I can em a great father and a great boyfriend.
-You are one, sa jag
-Please forgive me, You have no Idea how much I've missed everything...
-just fogive you like that. what?
-  I've missed holding you in my arms, kissing your cheeks, kissing you lips, telling you how beautiful you are. I've missed hugging you, the smell of you, I've missed talking to you and I've missed talking to my child.I've missed kissing your belly. I've missed singing for you. I've missed your beautiful. dark eyes, your soft lips, your kindness. I've missed having you in my arms protecting you, I've missed sleeping next to you and waking up beside you. I've missed everything about you. 
När han sa allt detta rann fler tårar längs mina kinder och hans ögon tårades upp.
-Please forgive me, sa han och en tår rann längs hans kind. Jag stirrade in i hans perfekta ögon. Jag älskade honom så mycket, mer än mycket! Jag torkade bort hans tår och...

Zayn's perspektiv
Miranda och Harry var nu hemma. Jag ville att de skulle prata ut och att det skule bli som vanligt igen.. snabbt. Jag låg i sängen med Jasmine. Jag höll om henne medans hon låg mot mitt bröst. Jag pussade henne på hjässan och hon kollade upp på mig.
- Everything is gonna be okay, right?
- Yes.. sa jag utan att veta om det var sant. Hon var sur, han var sur.
- But just like before this happend?
- I hope so. Hon kollade in i mina ögon och tog tag i mitt ansikte. Hon sträckte sig upp och kysste mig. Jag besvarade hennes mjuka kyssar och hon lade sig genast över mig. Vi sammanflätade våra fingrar och hon började att kyssa mig längst halsen. Jag tog upp hennes tröja och kastade den på govet. Hon lade sina händer på min mage och bet sig själv i läppen. Jag blinkade och drog ner henne till mig. Hon skrattade och sen kysste hon mig igen. Hon lade sig huvud på kudden och sen somnade vi.

Harry's perspektiv
Hon stirrade på mig, jag har saknat allting allting. Hon var verkligen mitt allt. 
-Please forgive me, sa jag till henne och jag kände ur en tår rann ner.   Hon stirrade in i mina ögon. Hennes helt tårfyllda. Hon torkade bort tåren från mitt ansikte. 
-I forgive you, sa hon och jag kysste hennes läppar...


Lyckaaa. vad tyckte nii just tell us !!


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Hanna Styles

har ni publicerat del 67 för jag kan inte se den?

2012-05-14 | 18:34:17
Postat av: Josefine

Ni är grymma! :)

2012-05-14 | 21:37:33
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiit bra !!

2012-05-14 | 22:00:03
Postat av: sabina

HERREGUUUUUD! Jag började stortjuta när Harry sa hur mkt han har saknat henne och vad han har saknat...SÅ JÄÄÄVLA DUKTIGA NI ÄR! <3

2012-05-14 | 22:31:05
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Jonna

Awesome! Wondrful! <3

2012-05-14 | 22:50:10
URL: http://mirrorsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sååå sjukt braaaa!!!!!!

2012-05-14 | 23:27:41
Postat av: Sara

Håller med Sabina.. Det här fick mig att stortjuta av tårar, specielt när Harry sa: "I've missed holding you in my arms, kissing your cheeks, kissing you lips, telling you how beautiful you are. I've missed hugging you, the smell of you, I've missed talking to you and I've missed talking to my child.I've missed kissing your belly. I've missed singing for you. I've missed your beautiful. dark eyes, your soft lips, your kindness. I've missed having you in my arms protecting you, I've missed sleeping next to you and waking up beside you. I've missed everything about you."



Asså, jag har följt eran blogg länge och jag måst säga att ni har typ en av sveriges novell bloggar! Jag älskar bokstavligen er! Låter kanske töntigt, men jag menar allvar.. Sluta aldrig skriva :')

2012-05-15 | 19:02:17
Postat av: Sara

jag menar "en av sveriges BÄSTA novell bloggar"

2012-05-15 | 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0