This wasn't just a dream - Del 88

2012-05-21 | 19:00:00
detta har hänt:
Konserten var i fullgång och det var underbart. Mitt blod pumpade.  Jag var så taggad och glad. 
Dags för ombyte till vår sista final! Jag tog upp mobilen och såg att jag hade 34 missade samtal från Jasmine. Jag ringde upp men ingen svarade. 
-Dude I have like 15 missed calls from Jasmine, sa Niall
-Me to sa Louis och Liam
-Me to, sa Jag. Zayn kollade på oss och tog sedan fram sin mobile
-I have a voice mail. han ringde upp.

Liam_gif_by_crazyjonassisters-d49rstq_large-You have one new voicemail, sa rösten. 
-ZAYN, I hope you're listening to this in time. Miranda.. , sa Jasmines röst
Jag hörde hastiga andetag, djupa andetag
-Just breath, sa Jasmine
-Jasmine it hurts, 
-We'll be at the hospital soon honey
-wich hospital, sa en främmande röst
-San Andrew's
-I want Harry... ,
sa Miranda  tuuuuuut. 
Vad är det som händer. Killarna stirrade på varandra och sedan på mig. Vad händer,varför har hon ont? 
-What's happening, sa jag
-You are so stupid, sa Niall
-I think she's having the baby, sa Liam
-WHAT! sa jag
-No no it can't be the baby is due in two weeks,sa jag lugnt
-Yes he's stupid, sa Niall
-The baby can come whenever the baby wants, sa Louis
-What are we going to do? sa Zayn
-The baby can't come now, I'm not there, sa jag
-Just take it easy, we'll work something out. 
-No she can't go to the hospital without me. She must be freaking out!
-We'll go after the last song .The song is in about ten minutes then we sing it, answer a few twitter questions then we'll go. It will take maximum 30 minutes, sa Niall
-then the ride to the hospital is about 20-30 minutes from here, sa Zayn
-She'll be there  an hour before you come, sa Louis oroligt
-Omg the baby is coming  i'm going to be a dad what what what , how how?  I don't
-TAKE IT  EASY DUDE, SIT DOWN OR SOMETHING, sa Liam
-TAKE IT EASY I CAN'T TAKE IT EASY, I don't know what to do. Jag panikade, mitt hjärta dunkade så fort, jag började tänka på filmen vi sett.Jag blev yr. Allt snörrade .
-Dude you look pale, sa Louis.   ''I want Harry'' va det sista jag tänkte på innan allt vart svart. Jag vaknade upp efter ca fem minuter.
-Is he allright? what should we do? Can he sing?, hörde jag röster säga.
-Miranda, I have to go to Miranda...

Miranda's perspektiv
Taxi resan var ett helvete. Harry svarade inte, vad ska jag göra. Sammandragningarna var varje 8 minuter. Jag andades hastigt Jasmine höll min hand och andades med mig. Vad skulle jag gjort om hon inte var här?
-Jasmine tack för att du kom, sa jag lungt
-Jag visste att något skulle hända, jag kände på mig det.  Jag skrattade till
-Sir are we there soon? frågade Jasmine. Jag tror hon var lite räddare än mig. 
Det kändes så underbart mellan sammandragningarna men när de kom så ville jag bara dö
-yes miss in one minute actually. han rullade upp och Jasmine hoppade ur och hjälpte mig. Vi möttes av en doktor, en riktigt söt en om jag får säga det själv. Han hjälpte mig att gå, han satte mig i en rullstol och Jasmine rullade mig till informationen. 
-My friend is pregnant and her water broke
-How long is it between your contractions sweetie
-about eight minutes
-we can't take you in before it's four minutes
-ARE You kidding with me!!, sa Jasmie  och började argumentera med tanten.Jag lyssnade inte eftersom att ännu en gång kom sammandragningarna.
-Jasmine, aaaouch, jag andades hastigt och djupt
-PLease just make it stop,sa jag till tanten. Hon tittade på mig.
-Come with me. Hon visade oss till ett rum Sedan kom den söta doktorn.
-Hii, Miranda right?
-Yes, svarde jag
-Okej well let's take a look. 
-Ska han titta på mina private delar? sa jag till Jasmine men hon bara skrattade.  De gav mig en ''klänning'' eller vad man ska kalla den så jag fick byta om.  Hur awkward det än kändes så satta jag mig och särade på benen. Haha.
-Well you're not dilated enough yet. But we want you to stay here, sa han.
-How dilated should she be?, frågade Jasmine medan hon garvade
-10 cm
-and she is?
-about five, sa han och log sen gick han
-SKA JAG ÖPPNAS 10 CM, jag fick panik!! det här kommer bli en lång natt. Jag gick in på internet och sökte upp fakta. Det kan ta flera timmar att bara komma till 10 cm stadiet. ..

Efter 1 timme.
Sammandragningarna kom närmare nu var det ca sex minuter mellan dem.
-JASMINEEE, JAG VILL HA HARRY HÄMTA HONOM HIT!!!  ropade jag .
-Jag ska jag lovar! har ringt flera gånger... sa hon i panik

Jasmine's perpektiv
Vad ska jag göra. Jag ringde och ringde de svarade fortfarande inte. Jag ringde Liam och han svarade tillslut
-LIAM
-Yeah ! Jasmine is Miranda allright!
-well you listen yourself
-JASMIEN  AAJ ! BRING ME HARRY I'll HIT that IDIOT WHERE IS HE, ropade hon i bakgrunden
-well that's sounds great, sa Liam
-dude he has to come, she can't be here without him. Can I speak to him ?
-ehm we have an issue?
-what?!
-The doctor is checking up on him. He fainted when he heard the voice mail.
-Call me when he's done. He' s a sissy !!
Vi la på. Nu var Miranda lugnare.
-Vem pratade du med?
-Liam.
-kommer Harry?
-Ah men det är traffik gumman. Ja jag ljög men vad skulle jag säga?...

Var det fel att Jasmine ljög? Vad kommer Miranda göra? Kommer Harry?  KOMMENTERA. nästa inlägg kommer idag faktiskt för eran skulle skrev jag ett till som kommer upp klockan 21:30

Ni som har Facbook skulle varajätte kul om ni gick in och gilladedenna grupp, fortfarande awkward att be er göra det men det skulle betyda. Jag kommer kanske göra en ny cover imorgon. Vill ni att jag länkar den gär på bloggen? KLICKA HÄR så kommer ni till gruppen. pliiz <3


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Hanna Styles

Jag får panik! Jag kan bara se 85 & 88 men inte 86 & 87!!!!!!



MIN MOBIL LAGAR SÖNDER DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

2012-05-21 | 06:21:25
Postat av: Hanna Styles

Och jag har uppdaterat sidan jeffligt mycket.

2012-05-21 | 06:22:57
Postat av: Anonym

Aaaaaaaaaaaahhhh!!!!! Så sjukt braaaaaa!!!!!!

2012-05-21 | 07:37:45
Postat av: Jessica

Skit bra!! Kommer det bli en ny novell efter den hära??:) <3

2012-05-21 | 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0