Like Nobody Else - Del 25

2012-01-15 | 22:17:02
Detta har hänt:
I wanna stay Up all night and find a girl and tell her she's the one och de bara började gapskratta åt oss. När vi hade gått en liten bit så var vi äntligen framme. Vi satte oss framför brasan och kollade på film. Det var så mysigt och vi alla pratade och skrattade som om vi hade känt varandra i flera år. Sarah och Trisha fixade lite smått och gott och när de kom tillbaka så skrattade de. Vi alla tittade på Zayn och vi såg hur han log, gick upp och kysste Sarah. Vi alla awade och de tittade på oss och log lite sen satte dig sig och vi satte på en film som jag såklart ar glömt vad den heter. Jag pratade lite med Jazade under filmen och vi bytte nummer.


jag ska dansa fastän hjärtat bristerMusic is my language
Sarahs perspektiv:
Där låg jag med Zayn i hans säng, hans kropp mot min, det fanns inget bättre.
- I gotta tell you something. Sa jag och kollade på våra händer som var sammanflätade.
- What is it? Sa han med en orolig röst.
- There's that one thing that I haven't told you yet.
- What? Sa han och tog mina händer närmare honom.
- When I was 13 they told me I have cancer.
Han tittade på mig med tårar i ögonen och skakade lite på huvudet medans han sa nej.
- It's true. I know I should told you that before but I was so scared.
- Scared of what?
- That you would leave me.
- I'll never leave you, you know that.
Jag nickade och började gråta, han kramade om mig och sa en massa gulliga saker.
Vi hade pratat lite om saker och ting sen började han sjunga för mig. Jag fick lite tårar för jag trodde aldrig att en pojkvän skulle kunna betyda så mycket för mig. När han sjöng så kysste jag honom, kunde inte mostå. Vi låg där och kysstes tills jag tog av honom hans linne och han tog av mig min tröja. Vi tog av oss våra kläder och fortsatte att kyssas sen gjorde vi det. Trodde aldrig att jag skulle förlora oskulden med Zayn.
- I love you. Sa vi båda samtidigt och kysste varandra. Vi låg och pratade en stund och sen så såg jag hur han stängde sina ögon och somnade. Jag kunde inte somna så jag lyssnade på musik tills jag fick ett sms. 
- I know you're here in Bradford. Don't touch Zayn bitch.
- Who is it?
- You don't know me but Zayn is mine.
- Obviesly not because he's my boyfriend babe.
- The day I see you I'll slap you so hard you won't recognise Zayn.
- Cool. Skrev jag.
Jag var rädd, var det ett fan, Zayns ex, släkt? Så mycket tankar att jag inte visste vad jag skulle göra. Jag var sugen på en cigg och jag visste inte om jag kunde röka hos de så jag tänkte gå ut. När jag tar på mig shorts och ett slappt linne så går jag ut och kommer direkt till vardagsrummet där jag ser att TV:en fortfarande är på. Jag tänkte gå försiktigt ut tills jag ser Waliyha.
- Hi, you can't sleep? Klämmer jag fram.
- No, and you?
- Not really.
- You're going out?
- I gotta take a cigarette and didn't know if I could smoke here so thought I could smoke outside. 
- It's okay, you can smoke here. Sa hon och log.
Vi satte oss vid poolen där jag tände min cigg och vi började prata. Hon pratade om pinsamheter som har hänt Zayn och lite andra saker.
- You gotta teach me talk with a brittish accent.
- Okay. Sa hon och skrattade till lite.
Jag la mig försiktigt ner i sängen medans jag lyssnade på musik. Jag lyssnade på One thing med killarna och gernast började jag tänka på Zayn. Jag kollade på honom, pussade honom på kinden och sedan somnade jag.
Zayn pussade mig på pannan så jag vaknade. Han drog upp mig från sängen och kysste mig. Jag besvarade kyssen och gick till badrummet för att fräsha upp mig. Jag tog upp mitt hår i en hästsvans och drog på mig ett par jeannshorts och en tröja med killarnas ansikten och under så stod det deras namn. Jag gick ner med Zayn till köket där Trisha stod och fixade frukost till oss.
- Godmorning.
- Godmorning. Svarade hon och log.
- Do you need help?
- No it's okay, thank you for asking.
Jag log mot henne och satte mig bredvid Zayn. Sen så kom Doniya, Waliyha och Saffa ner. De kramade om mig och skrattade till.
- What is it? Sa jag med en förvånande blick.
- Your shirt, haha. Sa Waliyha.
- Oh, haha.
När Zayns mamma och pappa hade satt sig ner med oss så började vi äta. Vi pratade och skrattade ganska mycket. De frågade lite frågor och sa att de ville träffa mina föräldrar. Jag rodnade lite och kollade ner på tallriken för det mesta men det gick bra tillslut. Killarna skulle till studion idag så vi andra tänkte bada i stranden som är framför deras hus. När vi var klara med frukosten så gick vi för att ta på oss våra bikinisar och efter ett litet tag började vi gå mot stranden. Hur mycket vi än försökte övertala Trisha och hennes man att de borde följa med oss så orkade de inte. Jazade visade oss vägen medans han pratade med Mimo, väldigt mycket. Hon hade ju pratat med honom innan, eller  ja det hade jag ju också när jag var yngre men det var ju för att jag tyckte det var coolt att han var kusin med Zayn och han var ju en skön kille också. När vi äntligen hade kommit fram så slängde vi alla oss av kläderna och hoppade ini havet. När vi hade larvat oss och fått stränga blickar från olika håll så gick vi alla upp från stranden förutom Jazade och Mimo. Det såg så romantiskt ut, båda dykte och gick upp och kysste varandra. Han höll om hennes midja och hon höll om hans nacke. Bianca och Amanda visslade och Doniya skrek ''Way to go'' och blinkade. När de hade kommit upp så köpte vi något att dricka sen kom en tjej fram till Jazade.
- Hi babe. Sa hon och jag såg hur Mimo gick från att vara världens lyckligaste tjej till världens gråtfärdigaste tjej.

Såja, det här är till Sveriges viskningar aka ''N'' haha. Ska göra ett till inlägg nu

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

as bra meeee!!

2012-01-16 | 19:40:59
Postat av: Anonym

Berätta lite om dig själv!:)

2012-01-17 | 00:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0