Like nobody else - Del 64

2012-02-16 | 23:22:50
Detta har hänt
We all sat down and ate lunch.
-So guys I was thinking. Sarah you start school next week, Zayn said
-yeah I do, she said with a sad voice
- We have five days left, Zayn continued 
-Just where are you going with this, Louis said
-Well PACK YOUR BAGS WE ARE GOING TO SPAIN, he said
-WHAT WHEN, Mimo said
-Well in about 3 hours we must be at the airport, Zayn said and smiled.

The girls just freaked out
-OMG we are going to spaain we are going to SPAAAIN.
We all started to pack. The girls went home to pack.

3 hours later at the airport.
-We are going to SPAAAIN, they sang.

Sandra's perspektiv
- Snälla!
- Nej du får inte åka till Spanien, slut diskuterat! Sa min pappa strängt.
Jag smsade Niall och sa att jag inte fick åka och han ringde mig flera gånger men jag orkade inte svara.
Varför skulled de alltid vara såhär. Varför skulle mina föräldrar göra så här !!. Alla får åka. Sarah får och Mimo får också. Hennes föräldrar är också stränga men till vissa andra grejer. Jag fick inte ens föja med till Sverige. MITT HEMLAND.
Efter det 700 smset från Niall så ringde jag omgående.
- Sandra, I've been calling and calling, like 50 times
- Yeah I saw that, sa jag
- Have you packed ? I'm on my way to pick you up.
- I'm not going
- Yeah you are come on stop playing with me.
- NO Niall I can't come.
- Are you kidding, sa han och han lät besviken
- No, my parents didnt let me.

Niall's perspektiv
Her parents said no when she asked them, I couldn't go if my babe wasn't going.
- Hi mr Bergman and mrs Bergman, I said to them
- Hi Niall, nice to meet you again. They said with a smile.
- Sandra can't come with us to Spain right? I said with a fake little smile.
- No, we think she's too young to go. Her dad said and he saw how my smile dissapeared.
- But if I promise you that she will call you every night. Please, you didn't let her go with us to Sweden.
- Niall..
- Please.
- Okay, her mom said.
- Are you serious? I said and huged her.
- Yes, I trust that you will take care of my little girl.
- Yes, I promise.
- Then, tell her to pack.
- Thank you Mrs Bergman, I said.
I ran to Sandra's room and I opend the door.
- Niall, what are you doing here and why are you throwing clothes in my suitcase? I always knew you were wierd but never this wierd.
- You're coming to Spain, I said with a smile.
- But my parents said no, she said with a dissapointed voice.
I went to her bed and kissed her.
- Oh and I talked to them it's okay if you call them every night. So, pack, I said and winked.
- Baby, I love you. Thank you, thank you, thank you, this means so much.
- Thank your parents and I love you too.
Mimo's perspektiv
Vi alla var helt peppade tills vi fick höra att Sandra inte skulle komma med. Men det tillät inte vi, fan inte igen. Människan föjde inte med oss till Sverige heller, men nu så åkte vi alla till hennes lägenhet där Niall skulle prata med hennes föräldrar. Vi satt i bilarna ett tag, en halvtimme innan vi såg hur Niall kramade om Sandras föräldrar och sen såg vi hur Sandra också kramade om de. Då log vi för vi visste att hon skulle följa med oss. När de satte sig i bilen började jag och Sarah skrika.
- Äntligen!
- Vi kommer ha så kul, dricka drinkar. Asså ååh my god.
- Alkoholist, sa hon och vi skrattade förutom killarna som tittade förvirrande på oss.
- Nothing, sa Sarah och lipade mot oss.
Vi hade kommit till flyplatsen i tid, vi checkade in och sen fikade vi lite snabbt. Fans överallt..
- How do they even know that we're here? Sa Sarah.
- I tweeted.. Sa Harry och himlade med ögonen medans Sarah log.
- I know it was stupid and I regret it, sa han och log.
- Well you are stupid, svarade jag honom och hoppade på han med en massa kramar.
Jag kände hur fansen kollade på mig och gav mig en massa bitch blickar men han är min vän, jag får göra vad jag vill.
- Don't touch him! Hörde jag någon skrika.
- Excuse me, what? Gick jag fram till den där tjejen och sa.
- Don't touch Harry.
- Harry is my friend, I'll touch him if I want too, sa jag med en arg röst.
- Girls, stop. Hörde jag Louis säga och han tog tag i mig.
Vakterna tog sedan bort alla fans och så gick vi. Vi började gå mot flyplanet där jag satte mig bredvid Liam och Louis.
- This is gonna be great, I love you guys. Sa jag och kramade om killarna.
- We love you too, but it was Niall, Liam and Zayn's idea. They wanted to do something for their girls, sa han och jag sken upp. Jag kramade om Liam och efter ett tag så kände jag hur flyplanet började åka.
Zayn's perspektiv
We just arrived at the airport, we took our bagage and then we took a couple of pictures and then the security helped us to the car.
- Now, we are going to the hotel. I'll sleep with Sarah, Niall with Sandra, Mimo with Liam if that's okay?
- Sure, she said.
- I'm with Harry, Louis said and we laughed.
When we arrived at the hotel we went out and we all waited in the lobby for our keys that Niall got and then we went to our rooms.
- Omg babe, it's really beautiful here, she said and kissed me.
- I know, I replied.
Sarah's perspektiv
Herregud va fint det var. Vi låg och myste på sängen tills vi hörde någon knacka.
- We are going out! Hörde jag Harry skrika medans han knackade.
- Now? Svarade jag med en besviken röst.
- Yes, what are you guys humbi bumbi in the bed?
- No, on the floor, skrek Zayn och jag började skratta.
Jag bytte om till lite luftigare kläder och sen gick vi alla ut på en resturang.
- What resturang are we gonna eat on? Sa Niall.
- Don't know.
- Do they have Nando's?
- Don't think so, svarade Harry och han fick en ledsen min som blev glad när Sandra kysste honom. De var så söta.
Efter någon timme letande hittade vi äntligen en jättefin resturang där vi skulle sitta och äta. Zayn och jag gick fram till mannen som stod där och han visade oss alla till vårat bord. Vi valde alla maträtter från de Spanska köket.
-OMG THIS IS DELICIOUS, sa jag
-Yeah it really is, sa mimo. 
-haha You have sause on your chin, sa Liam medan han torkade bort det och kollade in i hennes ögon i nårgra sekunder.
-AAWW, sa Harry och Niall i kör man hörde att de ville driva
-haha stop it, sa mimo och slog Harry lätt på axeln
-So what are we going to do now, sa Sandra
-Well I have an idea, sa Mimo
Alla vände sig mot henne.
-Let's go to Barelona on friday and watch a Barcelona game, sa hon och hon log
-Aldrig Mimo , Come on lay off the football plans, Sa jag, Sandra ,Niall och Louis
-OMG are guys serious, we are in SPAIN, pleaase let me go to a football game, I'll go alone i no one whants to go with me, sa hon med en bestämd men ändå skämtsam röst.
-Sure go alone and maybe you'll get kidnapped, sa Sandra
Mimo gav henne sin kända blick.
-Sure I'll go. It's on friday and I'll just take the train to Barcelona. I'll be back saturday morning.
-haha You do that, sa Liam och skrattade
-Yeah and maybe I'll meet Gerard Pique and we can have some fun, sa hon medan hon skrattade. 
Liam kollade på henne.
-Really, sa Liam
-yeah really. Noo stupid you're the only one for me sa hon och kysste honom. But If I got the chance to meet Gerard Pique that would be awesome. Love him.
Blicken från Liam kom igen.
-I love him when he plays football and not only him  ,sa hon och skrattade
-Actually I live Barcelona I'll go with you , sa Harry och Zayn
-Is that okey babe, sa Zayn och kollade på mig.
-omg YES. you can do whatever you like honey, sa jag och kollade på honom
-Thank you , sa han och kysste mig
-Then its settled, Zayn, Mimo we are going to Barcelona Sa Harry med ett leende på läpparna
- By the way, I wanna go with you.
- You like fotball? Frågade Zayn mig.
- I love fotball,Pique,Pedro, Messi. I love them, Pique is so s.. sen såg jag hur Zayn kollade på mig.
- Special, they are so special. Sa jag.
- Why are they special?
- Living legends, let's stop with the FBI interrogation, sa jag med ett leende medans de skrattade.

Mimo & Sarah :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

as bra meeer!!!

2012-02-17 | 08:11:00
Postat av: Sophie

Sjukt bra längtar tills nästa del :)



2012-02-17 | 12:07:06
Postat av: Desirée

Tjejer den är så sjukt bra! Vill bara ha mer och mer varje gång jag läser den! :)<3

2012-02-17 | 12:49:42
URL: http://myonednovell.blogg.se/
Postat av: Sara

asså, när kommer Harry's flickvän tillbaka? Saknar ingen henne? Harry är ju så ensam, dessutom var hon ju bästavän med Sanna? :'(

2012-02-18 | 18:26:30
Postat av: sabina

JAG HAR LÄST HELA NOVELLEN PÅ TVÅ DAGAR. Och nu har jag inget att läsa mer :(



Skriiiiiiiiv meeeer, nuuu! hahah <3

2012-02-18 | 22:09:59
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Sara

Det har vart så sjukt tråkigt den här senaste veckan då ni inte bloggat så mycket, jag besöker er blogg runt 7 gånger om dagen utan att överdriva.. Snälla kan ni börja uppdatera som förut ? Förstår om ni inte orkar varje dag men åtminstånde lite ni är sjukt bra på att skriva man lever sig in i allt speciellt det med zayn och Sarahs förhållande , ni e bäst verkligen!

2012-02-18 | 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0