Like Nobody Else - Del 3

2011-12-29 | 13:20:27
Detta har hänt:
Det fanns ett tomt bord med åtta platser eftersom alla andra bord var upptagna så satte vi oss där.
Vi pratade lite tills Emelie avbröt mig och sa;
- Louis.... Niall.. Zayn. Liam... Harry.
- Va?
- Bakom dig... Sa hon

Jag kollade bak och där var killarna med en massa fans omkring sig. Jag kunde inte tro att de stod där, bara ett par meter ifrån mig. Harry kollade på Emelie och log, hon gjorde samma sak.
- Aw va söt du är bästis. Sa jag.
- Hihi gumman tack, men kolla han ler mot mig. Shit.
- Haha ja det gör han, jag förstår ju varför.
- Varför? Frågade hon.
- Du är vacker, det är därför.
- Sarah, du får mig alltid på bättre humör. Du är oockså vacker.
- Ge mig en kraam!
Sen stod vi där och kramade varandra och Harry bara tittade.. och log.
Harrys perspektiv:
We walked in to Milkshake City, it was alot of fans there so we took a couple of pictures. Then I saw her. The girl. They were talking and then they huged eachother, cute girls. I was just looking at them and smiling. We didn't find a table so Zayn walked up to them and  asked if we could sit there , i guess it ws okay because he told us to  come and sit there. I was looking at her and then I told the guys;
- Well , we are sitting here , why not talk to the girls?
- Sure. Liam said.
- Hey girls and thank you for letting us sit here. I said.
- No problem. They said.
- Well we are Harry, Louis, Liam
- Niall and Zayn. We know who you are. They said and smiled.
- Haha well what is your name? Louis asked.
- Emelie and Sarah.
So her name is Emelie, really cute name. She had long blonde hair and blue eyes. And her friend Sarah had long brown hair , with light brown eyes.
Emelies perspektiv.
Killarna hade inte hittat något ledigt bord så Zayn kom och fråga om de kunde sitta med oss. Självklart var det okej. De frågade vad vi hette och jag bara kollade på Harry. Jag såg att Zayn kollade lite på Sarah och Sarah kollade såklart på honom. Såg ut som om de var kära, lite tidigt att säga, men det såg ut som det. Sen stod självaste Rebecca Ferguson där, hon ville prata med Zayn. Zayn gick fram till henne sen började de prata, eller skrika om jag skulle vara exakt. Man hörde en smäll, sen kom han tillbaka. Jag såg hur hans kind var helt röd.
- What happend? Frågade jag.
- Well.. I broke up, and then she hit me.
- She can't do that. Sa Sarah.
- Yeah, that's not okey. Sa jag.
- Thanks girls, I appreciate that.
- No problem. Sa vi nästan samtidigt.
Sen gick Harry upp och frågade om han kunde prata med Louis. Han sa okej och de gick några meter. De pratade en liten stund sen kom de tillbaka. Harry, världens sötaste kille kom fram och frågade mig en sak.

Vad var det han frågade? Ganska uppenbart men kommentera och gissa. Den som har rätt och har en blogg får en liten länkning :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Emelie

-Vill du gå ut med mig?

eller nått ;)

Super bra! :)))

2011-12-29 | 13:39:42
URL: http://emelieelven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0